Alla inlägg den 28 november 2009

Av cam - 28 november 2009 14:35

Snart kommer Sara hit! Är grymt fikasugen så nu hoppas jag att hon sätter foten på gasen.

Om tre timmar är det bio. Som jag har längat. Jag hoppade på Twilight-hypen vilket jag inte ångrar. Alla tänder på någon hype, och detta var min.


Nu är frågan...ska jag ta en briemacka eller en räksallad? Grymt komplicerat liv jag lever.

Av cam - 28 november 2009 13:24

Har precis insett att min någorlunda julfina lägenhet inte kommer vara så julfin mycket längre. Är det något jag har problem med så är det att hålla mina julstjärnor vid liv. Jag vet att de är känsliga för kyla och kanske drar det vid mina fönster? Jag försöker i alla fall inbilla mig att det beror på luftdraget och inte på mig.

Tips på hur jag ska få dem att hålla sig mer än vecka?

Ovido - Quiz & Flashcards