Alla inlägg den 27 november 2009

Av cam - 27 november 2009 17:35

Nu har jag äntligen pyntat. Jag pyntar light. Även om det är för tidigt att sätta upp tomtar så kan jag garantera att det inte kommer upp någon tomte i min lägenhet överhuvudtaget. Förra året hade jag en och i år minskar jag det ännu mer till NOLL. Min mamma gråter blod och önskar sig nog varje år en ny dotter vid den här tiden på året.

Nej... För mig räcker det med något ljusaktigt i fönstret, röda dukar, adventsstake och julstjärnor.


Gud vad värdelös jag är.

Av cam - 27 november 2009 17:28

Efter en minst sagt tvivelaktig onsdag är jag nu redo att ta mig an helgen. Superhelgen som jag så fint valt att kalla den.


Om någon timme bär det av till Herrhagen där det vankas glögg, Idol och mys. Eftersom att jag inte bakat (surprise) så tänkte jag köpa med mig saffransgifflar. Grymt goda, har ni inte smakat så köp en påse pronto. Tyvärr hade min ICA butik slut så jag får komma tomhänt, eller tomhänt och tomhänt...tänker bidra med en flaska glögg.


Imorgon kommer Sara. Då blir det långfik, mat och bio. Som jag har längtat efter denna dag. Tror faktiskt att jag och Sara planerat dagen i fyra månader, vågar jag säga utan att överdriva.


På söndag ska jag jobba. Jag tycker faktiskt att det ska bli grymt kul. Helt ärligt. Ska bli kul att träffa jobbarkompisarna och kunderna. Weird.

Ovido - Quiz & Flashcards