Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av cam - 28 oktober 2009 17:18

Ska snart dra iväg till Kåren på klädbytarkväll. Jag trodde det skulle bli hur lätt som helst att hitta 7 plagg jag kunde ge bort, men där hade jag tydligen fel. Jag fick separationsångest! Hade svårt att hitta några kläder som jag var villig att ta farväl av. Har i alla fall fått ihop 5 plagg som jag inte kan förstå hur någon skulle vilja bjuda på.


Så nu drar jag på klädbytarkväll och after school med Elin. Räknar inte med att göra några fynd men jag huppas.

Av cam - 28 oktober 2009 15:56

Jag har förstått att många undrar hur jag går klädd när jag är hemma i lägenheten och bara är mig själv. Eftersom min kamera är tillfälligt ur funktion blir det tyvärr inget bildbevis.

Här kommer ett exempel på hur Camilla ser ut en helt vanlig dag:


- Svarta byxor från Adidas (köpta på Intersport i Ludvika)

- Fleecetröja av okänt märke (köpt på Fliesbergs i Mora)

- Barfota alternativt raggsockor som min mormor stickat


Om ni undrar märket, färg eller har andra frågor om fleecetröjan kan ni lämna en kommentar så ska jag hjälpa er så mycket jag kan.

Adidasbyxorna kan tyvärr bli lite svårt att få tag på då de är årsmodell -97 men fråga Intersport om de har några likvärdiga byxor.


Tack för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards