Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av cam - 1 oktober 2009 10:38

Igår skrev Emil något i stil med: "Tänk när utgång på onsdagar var en tradition. Det var slitsamt men då hände det iallafall något."

Jag kan inte annat än att hålla med honom. Det var dyrt och man blev trött. Fast satan så värt det var. Vi hade grymt kul och vardagen blev lite roligare. Nu kan jag inte ens komma ihåg senaste gången jag var ut på en onsdag. Vi har sagt "vi tar det nästa onsdag" men så blir det inget, då säger vi "vi tar det nästa onsdag". Och så där rullar det på.

Samtidigt så klagar jag inte, jag tycker det är rätt soft att sitta hemma och kolla på serier en onsdagkväll.

Men jag vet ju hur det blir... När "Bonde söker fru" börjar så kommer jag sakna vin och popcornkvällarna med Hanna. Då fick vi klaga, gråta, skratta och skämmas.


Kanske dags för en onsdagsutgång snart?

Av cam - 1 oktober 2009 10:33

Idag ska vi ut och käka på Pitchers. Och innan det har jag tusen saker att göra, men ändå sitter jag framför datorn.


Mitt städprojekt går så där va. Jag kan göra allt vad städning innebär, förutom att dammsuga! Det är så sinnesjukt tråkigt. Man blir varm och det är drygt att dra runt på den. Japp, jag har bara en etta men denna etta är fullpackad med möbler som gör dammsugningen jobbig.

Städning...det är det enda jag skriver om nu för tiden. Kanske för att förtränga annat.

Ovido - Quiz & Flashcards