Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av cam - 23 oktober 2009 14:23

Idag är en bra dag känner jag. Först och främst är det en gratis-dag.

1. Fick en gratis juice på Hemköp.

2. Fick ett gratis scrapbook kit.

3. Vann en gratis hockeymatch via nätet.


Och second  of all....så är det löningsdag!


Nu hoppas jag bara på lyckad utgång och att rätt person åker ur Idol kväll.


Bjuder även på en låt dagen till ära.



Av cam - 23 oktober 2009 09:05

Japp, nu är dagen då 75% av folket på facebook använder ordet FREDAGSMYS i sin statusrad. Reklmen har ju haft en enorm genomslagskraft sen den kom men jag måste erkänna att jag inte vad den gör reklam för. Jag använde mig därför av min vän google och insåg att det var OLW. Okej, borde jag kunnat gissa.

Anyway. När helgen närmar sig så finns ordet FREDAGSMYS på allas läppar. Fredagsmys hit och fredagsmys dit. Och självklart får det vara så, det är ju helg.

Ordet har tydligen funnits med i SAOL sedan 2006. Obs, detta behöver inte stämma jag har bara för mig att jag hört det.


Så vad består då Camillas fredagsmys av? God mat. Ska lyxa till det med quorn, har saknat mitt quorn. Egna potatisklyftor, quorn, bea och god sallad. Sedan blir det Idol med trevligt sällskap och sedan en eventuell utgång.



Ovido - Quiz & Flashcards