Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av cam - 19 oktober 2009 17:10

Precis kommit hem från skolan efter att ha gjort min omtenta. Faktiskt så kändes det riktigt bra! Jag vet att jag jinxar det nu genom att skriva det, men det känns faktiskt som att jag klarade den!


Jag ska göra en checklist och ett eget schema. Jag måste få lite gjort nu. Och efter tentan känner jag mig lite pepp. Antaligen har det försvunnit till imorgon.


Det är så skumt att det är måndag idag. Jag lever fortfarande i helgen. Det känns som att det i alla fall borde vara typ onsdag. Sedan fattar jag inte vad som händer. Veckorna går så fort!! Helt sjukt. En tjej i min förra kurs sa påminde mig om att det är typ 4 veckor sen vi sågs och kursen slutade. Det är helt sinnes. Vad har jag gjort under tiden? Nej, nu blir det nya tider. Jag ska vara produktiv.


Okej nu ska jag bli töntig.

Och återigen tjata om fredagen.

Jag insåg verkligen då hur glad jag ska vara för att jag har de här människorna i mitt liv. De är så bra. Det är kul.


Av cam - 19 oktober 2009 13:43

Here we go. AGAIN.


Det har varit mycket den senaste tiden. Och det har inte funnits någon ork till att skriva ner något här. Jag har mest bara levt på. Låtit livet leva mig. Men livet har varit snäll mot mig, jag har haft kul.


Kvällen i fredags kan jag leva länge på. Grymt kul med mycket trevligt folk. Av Kåren såg jag inte så mycket av, mest något slags öltält. Fast det var ju där det hände. Det var ju där vi, det trevliga folket satt. När jag kom hem och tittade ut genom fönstret fick jag en smärre chock. Helt förd bakom ljuset? Nej ingen överraskning.Jag förutspådde det redan kl 19 på kvällen. Något nöjd gick jag och la mig.


Förresten...om man inte riktigt kommer ihåg allt så har inget hänt eller hur? Det tycker jag vi kör på!


Det känns som att resterande månader av året kan bli riktigt bra. Jag känner mig nöjd. Och vet vad jag ska fokusera på.


Igår bakade jag och min nya granne kakor. Sedan bjöds pojkarna på dem under hockeymatchen som sågs hemma hos Limpan. Succé skulle jag vilja säga! Även om vi givetvis hade några missöden under vägen.

1: Camilla glömde sätta på spisen.

2: Kakorna svällde så mycket så att de såg ut som pannkakor. En hel måltid. Frukost, lunch, middag.


Nu ska jag dra på mig kläderna och möta Therese så vi kan dra till Borlänge. Tenta it is!

Ovido - Quiz & Flashcards