Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av cam - 21 oktober 2009 18:58

Eftersom tele2 har valt att jävlas med mig och avaktiverat hockeykanalen så kan jag lika gärna blogga lite. En timme skulle det ta att få igång kanalen vilket betyder att halva matchen kommer ha gått innan vi får se. Irritationen är stor här just nu.


När jag ändå är igång så kan jag klaga lite på Spotify. Ja, jag får skylla mig själv som har gratisversionen. Men hör jag Basshunter reklamen en gång till så spyr jag och lägger ner det.


Så där ja, det var gött! Nu förtsätter kvällen.

Av cam - 21 oktober 2009 16:12

Nu är bubblet och ölen på kylning. Maten på spisen. Camilla i myskläder i soffan. Tvn har dammats av så man ska kunna se hockeyn. Om någon timme väntas sällskapet för kvällen.

Vart kvällen tar oss det vet man aldrig. Antingen spenderas den i min soffa eller på ett dansgolv.

Ovido - Quiz & Flashcards