Alla inlägg den 22 juli 2008

Av cam - 22 juli 2008 12:05

Fucking stress. Jag fattar inte varför jag är så stressad. Men jag vet att jag har mycket att göra på en kort kort tid. Det äter upp mig. Och jag är fan inte bra på att planera min tid. Jag försöker. Det kan from time to time LÅTA väldigt bra i teorin men det fungerar inte i praktiken. Min tidsplan brinner upp. Varför? Kanske för att jag istället slappar än att göra saker. Och därför sitter jag i skiten nu.


Pluggar. Så fort orden humanstisk och deterministisk teori kom upp framför mina ögon så kroknade mina tår (och inte av en bra anledning) och håren på armarna reste sig. Dom två orden kan fan få mig att spy. Som jag hatar dom. Fucking arbete. Som jag btw fortfarande inte är klar med delvis pga av dom orden.


Snart ska jag iväg och jobba. Vill verkligen inte. Idag skulle jag faktiskt, helt ärligt, hellre sitta hemma och fortsätta att plugga.


Men när helgen är över så har jag några saker mindre att tänka på. Gött.

Ovido - Quiz & Flashcards