Alla inlägg den 17 juli 2008

241

Av cam - 17 juli 2008 20:54

Utgång igår. Och det blev för mycket för lilla mig.. När ska jag lära mig att jag inte kan hantera 2 för 1 i baren. Som Emil sa "Man blir dubbelt så full då". Sooo true.

Snackade just med Ew.. då jag börjar få flashbacks. Lucköppning. Vi undrar vad vi gjorde den kvällen för att få tiden att gå. Dansade till kassmusik. Snackade med folk. Hängde i baren.

Snackade med två norrmän varav den ena visste vem Fridtjof var (en av norrmännen jag hängde med för ett tag sen). Vet inte om han ljög för mig för att ha något att snacka om eller om det verkligen var sant. Ska fråga Fridtjof om detta.

Jag var väl igång och fyllemessade igår IGEN. Hatar mig själv. Fan om jag bara kunde hålla mig. Höll på att ta det till (ytterligare) nya höjder igår men som tur var kom pappan och det blev inte så. Jesus.


Imorgon är det jobb och sedan hem och ha en lugn kväll. På lördag blir det fest igen. Men just nu vet jag inte vad jag känner inför det. Har legat hela dagen. Mått så jävla kasst. Det har varit värre än på länge. Ligger fortfarande. En pizza räddade min dag.

Ovido - Quiz & Flashcards