Alla inlägg den 14 juli 2008

Av cam - 14 juli 2008 22:37

Vissa saker tar man med sig i graven. Huvva. Vissa saker ska inte yttras. Kom att tänka på det idag. Då jag idag kände mig sjukt ensam och funderat över massa saker.

Ska sluta nu innan det blir massa babbel.

Av cam - 14 juli 2008 14:06

Nää..inte i mitt fall iallafall. Den här veckan jobbar jag 8 timmar. 8 timmar! Fan, vissa folk jobbar ju längre på en dag än jag gör denna vecka.

Det positiva i den här kråksången är att det iallafall har fixat sig med mitt csn så jag får csn-stöd i höst. Puh.


Lördagen....jag finner inga ord. Hittade en film på min mobil som dock beskriver kvällen ganska bra, hah. Men det var kul med en hemmafest. Var längesen. Det blev en billig kväll iallafall. Det var Carros lilla pre-inflyttningsfest. Snart är det balkongen och nollningen som gäller. Yeah haha.


Annars då? Jaa min ring kan jag ju glömma. Men tro mig...det gör jag mer än gärna.



Ovido - Quiz & Flashcards