Alla inlägg den 3 mars 2009

Av cam - 3 mars 2009 19:16

Idag har jag börjat att välkomna våren.

Köpte två par tygskor. Ett par vita och ett par svarta.

Ja, jag vet att våren är lååångt borta i dessa krokar. Men måste börja vårpeppa mig.

Nästa projekt är en jacka. Så nu vet ni det.

Av cam - 3 mars 2009 18:05

Okej..jag ska inte överdriva nu och vara en drama queen.

Jag tyckte först att hon klippte mycket. Hon sa själv 1½ dm.

Jag dog typ. Men log och sa "Gud, det känns mycket lättare och skönare".

Tyckte att det var jättekort då jag träffade Tessan för en matdejt.

Nu när jag kom hem och tittade mig i spegeln tänker jag att det är en omöjlighet att hon kapat 1½ dm. Isf skulle mitt hår tidigare varit långt nedanför brösten. Och det var det väl ändå inte.

Men...jag måste vara en tönt och säga att jag saknar mitt hår.


Och nej, det är inte så stor skillnad. Men ni vet.

Av cam - 3 mars 2009 10:14

Okej...om mindre än tre timmar sitter jag där.

Verkar som jag utvecklat en frisörskräck.

Det ar 14 månader sen sist. Vet inte varför jag har väntat så länge. Hur som helst vet jag att jag kommer skämmas när jag kommer dit. Håller tummarna för att håret inte är allt för slitet.

Känns som att jag typ vill efterlikna min mamma. När hon var i min ålder hade hon hår ner till rumpan. Så långt börjar ju inte mitt bli.

Men...de får inte klippa för mycket. Jag är en fegis.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards