Alla inlägg den 27 mars 2008

Av cam - 27 mars 2008 15:01

Tenta imorgon då... Och jag ska sätta igång först NU. Bra där Camilla. Men jag lyssnar på Hanna, hon säger att vi nog inte kan läsa så mycket till den. Tack Hanna, det lugnade mig lite men risken finns att jag då inte pluggar tillräckligt....hmm.


Känner att jag har missat mycket i Glamour den senaste tiden. Haha. Världens sämsta serie men ändå tittar jag. Tror nog att jag måste ha en update med Tessan om vad som hänt.


Imorgon är dagen D. Mina föräldrar kommer upp hit imorgon, vi ska ut och käka och fira mig. Sedan drar jag och Chris till Borlänge, har lovat honom att följa med honom på en spelning med ett band han gillar.

Lördag är det utgång...kommer hit några stycken och jag ska bjuda på tårta. Men jag vet hur det blir haha....först ska många komma men sedan kommer ingen. Meen...om det så bara blir jag, Pern och Sara...spelar ingen roll. Det blir nog najs ändå, övertygad om.


Birthday imorgon alltså....ska bli intressant om en viss person hör av sig. Inte för att det spelar så stor roll, I´m over it. På riktigt den här gången. Känns så gött. Men som sagt....intressant ska det bli.


Nej nu blir det plugg.


Mina sista ord:

Håll tummarna för mig imorgon kl 9, då är det tenta-tajm.

Ovido - Quiz & Flashcards