Alla inlägg den 1 mars 2008

Av cam - 1 mars 2008 10:57

Var som att Marcus kände på sig min Sälen-nostalgi igår. Har inte hört något från honom på ett tag, men igår skrev han. Kul. Ska ju upp och hälsa på alla under påsk igen. Då ska jag försöka få min locktång tillbaka från honom, håret var grymt lockigt på honom när jag träffade honom sist.


Sitter och väntar på föräldrarna. Ska upp en snabbvisit till Björbo och kolla på match, min kusin som spelar. Sedan blir det hem och utgång. Streetdancer bjuder på förferre. Har ryktas om att vi ska få finbesök från Ludvika också, najs.


Kan man komma i klimakteriet redan? Aja, hur som helst så tycker jag att det är grymt varmt inne. Har ett fönster öppet på vidgavel (okej det är inte så kallt ute men ändå).


Får ny granne idag. Ew ska flytta till Robbs lägenhet en trappa upp och Robb sviker oss för Knoppen. Så nu håller det på att flytta in en ny tjej mittemot mig. Well....hon lär ju bli godkänd av oss andra först haha.


Nu ska jag dra på mig skorna och ååååka.


Mina sista ord:
Ikväll ska vinet inte få göra mig off.

Ovido - Quiz & Flashcards