Alla inlägg den 15 januari 2010

Av cam - 15 januari 2010 17:28

Jag tänker för mycket. Agerar för lite.


Om jag skulle göra allt jag planerade så skulle allt vara peaches. För det är ingen annan än jag som kan göra något åt det som ligger framför mig. Och gör jag inget av mina tankar, då händer inget. Så då har jag ingen rätt att klaga va?


En liten tanke bara.

Av cam - 15 januari 2010 10:37

Det här med att inte kunna sova slog idag ett all time high record. Vaknade kl 5 med världens huvudvärk vilket en timme senare resulterade i att jag kräktes. Säkert migrän. Så nu ligger jag och kurerar mig i sängen, det är med darrande fingrar jag skriver detta inlägg.


Tack för tipsen på serier förresten. Ska kolla upp dem och välja. Hetast hittils måste jag säga att det är Dexter. Har två säsonger på datorn och bara sett 3 av första säsongen än. Får ju höra från massa folk hur man måste se den serien så...so far leder Dexter.


Dagens höjdpunkt 1:

När jag kom att tänka på hur en lärare på en föreläsning kallade en tjej för "killen där bak".


Dagens höjdpunkt 2:

Klarade tourism management tentan. Fick ett C tydligen, vad det nu innebär. Jag är nöjd.

Ovido - Quiz & Flashcards