Alla inlägg den 14 januari 2010

Av cam - 14 januari 2010 19:56

Jag behöver tips på serier!

Det är så här att jag kollar alltid på någon serie när jag ska försöka somna och senast i raden har varit "Family guy". Men nu har jag kollat färdigt på den och behöver en ny kvällsserie.


Kritierierna är att den helst ska vara lätt och typ en halvtimme lång. Men det går att släppa lite på det.


Tips tack.

Av cam - 14 januari 2010 17:46

Jag har tagit det rätt lugnt med hela den här Bali grejen. Fram till nu. Paniken börjar komma enormt. Det är ansökningsbrevet som skrämmer mig mest. Kollade i formuläret och kände hur svetten kom. Jag ska snacka med Angelica för att få veta hur hon gjorde. Har även pratat med Teresia för att få mer klarhet i det hela nu när hon också bestämt sig för att söka.

Jag tror att jag tagit det så lugnt för att det är så långt kvar till jag ska åka. Insett nu att det är mycket jag har att göra innan det är dags. Jag ska tjäna ihop pengar, skriva alla restuppgifter jag har att göra, jag ska säga upp lägenheten och flytta. Sist men inte mist ska jag skriva min c-uppsats.


Nu måste jag trolla bort mitt diskberg.

Haj.

Ovido - Quiz & Flashcards