Alla inlägg den 12 januari 2010

Av cam - 12 januari 2010 22:32

Hela dagen har jag nynnat på denna så det är ju inte mer än rättvist att ni andra får ta del av detta. 40 sek in i klippet kommer det. Underbart. Och det går inte annat än att älska serien.


Av cam - 12 januari 2010 22:16

Idag har varit en mycket bra dag måste jag säga. Vid lunch tog jag en promenad med Emil, nöjd över att det äntligen var sådant väder att det går att vara ute. Väl hemma kollade jag ikapp på lite serier och låg under en filt. Jag älskar att vara tillbaka och kolla på mina serier igen. Som jag har saknat det. På dagens schema stod finalen av AMACING RACE. Sedan bar det av till Limpan för mat och hockey. Var gött att vara vi två och kunna snacka lite. Förlust i hockeyn så det var med tunga steg jag gick hemåt. Men då kom min underbara granne Cathrine med ett erbjudande: varm choklad. Det sa jag inte nej inte. Det blev snack om lite ångest, utvecklingssamtal och häng innan jag gick två steg och var hemma.


Nu sitter jag här och kollar på Paradise hotel, som jag egentligen slutat titta på men folk verkar köra en kampanj för att få mig att titta på det så jag gav till slut med.

Ovido - Quiz & Flashcards