Alla inlägg den 30 september 2008

Av cam - 30 september 2008 13:27

Carro...din solstickan tändare ligger hemma hos mig. Med stearin på. Ett fint minne av min dumhet. Jag tar med den imorgon.


Kan bli lite irriterad på folk som sällan hör av sig och när de hör av sig så är det för att de har något att berätta eller bara bryr sig om att snacka om dem själva.

Är kanske inte så mycket bättre det jag gör....inte hör av sig alls. Men stör mig som fan på att man kanske får 2 minuter av ett 30 minuters samtal. Och att vad man än säger så leder de på något fint sätt samtalet in på sig själv.

Jag kanske inte är så mycket bättre på det själv men just nu spelar det ingen roll..för det stör mig.


Satt i godan ro och läste andras bloggar. Går in på ett inlägg och ser en bild på en sprutande kuk. Upphetsande? Nej inte för mig. Förstår att de som skrev inlägget tycker att det är det. Men det får inte mig att vilja ställa mig på alla fyra direkt. Men alla är olika.

Av cam - 30 september 2008 11:54

Måste städa.

Måste göra mat plus matlåda till imorgon.

Måste duscha.

Hur ska jag få detta gjort när jag inte orkar röra på mig är den stora frågan... Musik brukar hjälpa. Höja volymen och konkurera ut min granne. Vars favoritlåtar är VÄRSTA SCHLAGERN, E LA E LA( eller hur det stavas och vad den heter) plus ALLA LÅTAR MED DANNY OCH IDOL-OLA. Grannen har bott här i över ett år och spelar Värsta schlager minst en gång per dag. Tacka vet jag min musik smak :)


Limpan fyller imorgon. Jag hade hoppats att något skulle hända då. Men verkar dött. Så istället får jag inrikta mig på Kåren på torsdag. Lovade, alldeles för snäll som jag är.

Av cam - 30 september 2008 10:16

Jag orkar inte med de här drömmarna längre. De får mig helt ur balans.


Ledig från skolan idag. Men ikväll blir det jobb. Ska försöka vara lite effektiv idag. Har iaf skrivit rent anteckningarna från gårdagens introduktion. Nya kursen verkar helt okej. Ingen tenta, bara uppgifter och seminarium. Det svåra är att ha tillräckligt med tålamod för att stå ut med föreläsningarna. Det kommer bli tufft.


Nu ska jag se ikapp lite serier som jag missat när datorn varit kaputt.


Och btw...jag är fortfarande less på folk. Undrar när det ska vända?

Ovido - Quiz & Flashcards