Alla inlägg den 18 september 2008

Av cam - 18 september 2008 20:48

Eller det kanske var lite extreme. Men jäkligt lat var det iallafall.

Men idag la jag mig för att vila lite, kände att jag höll på att somna. Tänkte ställa kl så jag inte sov längre än en timme. Insåg att min mobil låg på rumsbordet. Så istället för att resa på mig och gå en meter så började jag googla. Och laddade ner ett alarm. Alarmet är jordens mesigaste. Det ringer EN gång. Jävligt högt dock. En polisseren. Vaknade innan jag ens fick testa om det var effektivt eller ej, av Aja som ringde.

Av cam - 18 september 2008 20:05

Det är vad jag är just nu. Har inte tid att prata med någon. Förutom när jag är i skolan då. Kommer hem...vilar lite, pluggar lite, jobbar.


Ledig från skolan imorgon men drar dit på morgonen för att göra lite kartor. Kukuppgift. Eller...det är väl inte så hemskt men still...

Har gjort matlåda till mig och Tessan till imorgon eftersom att hon är en flitig myra och suttit och i skolan ikväll.

Blir alltid lika nervös när folk ska äta min mat. Med Johan gick det an. Han var min pojkvän och gillade allt jag gjorde. Nä då. Men då hade jag nyss flyttat hemifrån och exprimenterade lite och då fick man ta det som det blev. Det gör jag fortfarande å andra sidan. Men nu har jag ändå bott hemifrån i 6 år. Så imorgon ska Tessan få smaka bacongryta á la Camilla. Vet inte om Tessan är sådan finsmakare men ändå!


Jobb hela helgen. Och på det så ska jag hinna med att vara lite social med lite peeps. Avskedsfest och allt.

Ovido - Quiz & Flashcards