Alla inlägg den 25 september 2008

Av cam - 25 september 2008 08:15

Jaa...kräftorna var dyra, med betoning på DYRA. Men...det kommer man släppa ikväll när det ska käkas. En äkta kräftskiva blir det ikväll. Jag, Carro och Elin har en fullspäckad dag framför oss. Plugg och fix.


Min katt ska rakas! :O

Han är enligt mamma väldigt tovig i pälsen....så de ska nog åka och raka honom. Lille stackarn... Och jag som ska hem i helgen....jag kommer inte kunna titta på honom.


Strul med jobbet. Det krockar med skolan. Jag blir så matt. Fixade det dock igår  så mycket som det gick. Det som irriterar mig angående mitt schema är att jag pratat med honom och sagt att jag bara kunde jobba 15 h/veckan. Men nej då...jag har fått mellan 18-30 timmar.... Suck..jag blir så matt. Detta kommer sluta med att jag inte kan jobba mer för jag tjänar för mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards