Alla inlägg under december 2008

Av cam - 3 december 2008 07:59

Idag är pressen enorm. Har grymt mycket att göra fast det är ju mitt eget fel. Igår gick det inte att göra något, helt tiltad.

Konstigt är att det är han jag hör av mig till när jag mår dåligt. Känner väl en trygghet där antar jag.


Lite halvtrist avsnitt idag. Men men. 

Dagens citat:

Sune: "Om du skulle få en julklapp av mig, vad skulle du vilja ha då?"

Expedit: "Då skulle jag vilja ha en..PUSS"

Sune (Spärrar upp ögonen): ".....Nää......"


Av cam - 2 december 2008 23:59

Har varit en kukdag från helvetet idag. Vi lämnar det så. Det är inte över än.

Så inlägget blir kort och koncist


Dagens citat: "Det här kommer jag skallra om för facket din skitstövel"

Av cam - 1 december 2008 06:37

1a december idag. Detta betyder att julkalendern börjar. Tvkalendern blir inget för mig dock, no no. Efter överenskommelse ska det ses på Sunes jul, den bästa kalendern ever, varje dag. Har precis sett avsnitt ett och nu är det dags att dra på sig kläderna och sticka till skolan. Gick upp kl 6 imorse, det är alldeles för tidigt. 


Dagens citat:

"Stilla natt. Heliga natt."

Ovido - Quiz & Flashcards