Alla inlägg under december 2008

Av cam - 16 december 2008 07:11

Det behövs så lite. Vissa saker får en att falla och andra att resa sig.

Först föll jag, sedan reste jag mig. Ord har en enorm genomslagskraft. Ingen nyhet, nej. Men ibland kan ord från någon man inte förväntar sig överraska väldigt. Good or bad.

Men igår var det bra, tack...den var oväntad.

Av cam - 15 december 2008 20:17

jaha...nu var det gjort. Min lilla älskling är borta. Kommer inte mötas av min katt när jag kommer hem på fredag. Matvraket som skriker efter mat. Var 5 minut. Njurarna var för stora, de kunde känna knölarna. Han hade svagt hjärta. Min älskling var dement också och hade dålig syn.

Älskar min mamma. När hon sa att vi ska få hans aska så vi kan gräva ner den på gården hemma kändes det bra. Klart att han ska vara nära oss. Det har han alltid varit. Alltid sprang han efter, sällskapssjuk som få.

<3

Av cam - 15 december 2008 09:22

Vi har haft honom i 17 år..... Nu mår han inget bra. 13.40 idag behöver han inte må dåligt längre..... Han är min lilla tuss. Han är som en person. Kommer bli tomt.


Min lilla misse...

Av cam - 5 december 2008 12:52

Snart iväg till jobbet. Nu är ångesten stor. Ska jag hinna prata med dom innan dom pratar med mig? Jag har ont i magen. Men men, blir inget bättre av att tänka på det nu...ska skjuta ifrån mig det. Kommer dock kännas som jag ska svimma när jag går innanför dörrarna!


Imorgon kommer Sara till Fäälun! Yeeah. Utgång á la Sara och Camilla. Vi får lyssna på den musiken vi vill. Snacka skit. Bara vara vi, i Falun. Först lite häng på stan, en macka på Vi 3 kanske, hem till mig fräscha och käka. Lördagen kommer bli riktigt najs.


Nu peppar jag mig mig Bright eyes och Conor, det bästa. Ska stå på mig när jag kommer till jobbet. Har fått höra att jag är tuff och kan stå på mig. Det är ett bevis på att han inte känner mig tillräckligt. I denna situation kommer jag vika mig. Men ska ha det i åtanke iallafall.

Håll tummarna för mig!

Av cam - 5 december 2008 09:46

Dagens Rudolf citat: "Jag väntar på telefon....från utlandet...frankfurt om det säger dig någonting."

Av cam - 4 december 2008 20:49

Ytterligare ett rätt käässt avsnitt med bara Sune.

Dagens citat: "Ojsan. Här behvös visst lite träning."

Av cam - 4 december 2008 17:00

Alltid roar man någon. Jag bjuder på den, Tajf. Älskar dessa värdelösa samtal med mina vänner. Det snackas och vrids på saker och ting. Någon gång i veckan måste man höras för att uppdatera vad som händer, så pass händelserika liv har vi (inte). Men jag älskar dom. Och ryktena går fort när det gäller oss. Ett samtal från idag började så här: "Haaj! Pratade med Ciss. Vad har hänt???"  Man hinner knappt svara. Snart är det jul och då kommer mina darlings hem. Storfik på Engeln. Alla får i princip varsin tid att uppdatera de andra om vad som hänt i sitt liv. Nörda. Men det är gött. Vi lämnar inga detaljer. Engel here we come. Det är bara att boka ett bord och så sitter vi där i 4 timmar.

Julledigheten kommer bestå av många Engelbesök. Finns så många jag måste träffa. Älskade älskade Karro. Pern kommer inte hem under jul, och det känns. Det är ett år under våra 25 år som vi inte firat jul ihop och det var när jag bodde i Sälen. Hon kommer inte hem på juldagen heller. Vet inte om hon kommer hem en enda dag under jul.

Men jag får njuta av mina vänner som är hemma. Stockholm. Malmö. Göteborg. Snart är ni hemma! Love you! Vi. Gänget som alla vill vara med för att vi är så sjukt roliga men de (alla) vet bara inte om det.

Av cam - 4 december 2008 10:25

Brandövning och action idag. Okej..kanske inte så mycket action som var önskat.


Stukat foten. Britsentrappor från helvetet. Ingen lampa i trappen. Camilla som ser dåligt. Detta resulterar i att jag drattar på rumpan och kan knappt gå. Men lugn, nu kan jag gå. Smärtan som jag känner nu får symbolisera min dumhet!

Ovido - Quiz & Flashcards