Direktlänk till inlägg 8 mars 2007

Strax avresa!

Av cam - 8 mars 2007 10:01

Ska snart packa min väska för att sedan bege mig in till stan för att ta tåget till Borlänge. Från Borlänge är det tåg till Malung som gäller, och slutligen buss från Malung till Sälen och destination Hundfjället! Kommer upp runt halv 7, vilket innebär att jag får fräscha och börja dricka på en gång eftersom att det är utgång ikväll. Melody Club på HC och det kommer vara grymt mycket folk. Vi får åka dit tidigt alltså. Hatar att stå i kö länge..... Hoppas bara att de andra är inne på samma spår som mig. Ska ringa till lägenheten om ett tag, måste be någon ställa in lite cider i kylskåpet åt mig. Kallt!Kollade alltså på Lost igår..... Jaaa du.... Det har verkligen tappat kvaliten.... De skulle ha gjort max 2 säsonger. Men ändå sitter jag där varje onsdag och tittar.... Jag måste ju se hur det går när jag väl börjat. Fast ändå klagar jag.... Well well. Följer inte så många serier så jag kan kosta på mig det =) Just ja, internationella kvinnodagen idag. Är inte helt hundra på varför vi har den egentligen, men låter bra det gör det ju =DVet inte varför, men jag har fått åldersnoja. Jag vill inte fylla mer. Det räcker nu. I´m done. Kan bero på att jag har över 2 år kvar i skolan, att jag funderar över vad jag gjort sedan studenten egentligen, plus att ännu en födelsedag närmar sig. Säkert jättetöntigt att få det redan, hur illa ska det då inte bli när jag närmar mig 50? haha. Det kanske bara är en övergångs period får vi hoppas =)Nu kommer jag inte kunna blogga på ett tag men ska ta mig en promenad till kyrkan vid nästa tillfälle jag är ledig. Tror att det är på tisdag eller något sånt. Ha det bra så länge!Puss

 
 
Ingen bild

emma i helsingborg

8 mars 2007 10:33

heej gumman! fan jag har varit dålig på att titta här inne.. men guuuud vad jag saknar dig nu! det ser ut som du trivs och det är bra. Jag hoppar verkligen att jag kan komma upp snart.. cepe att vara student. Ska köpa en triss i dag, vinner jag kommer jag :) i alf, hoppas jag hittar ett jobb snart, då kommer jag upp till falun, jag saknar daladialekten, loudvika :) gumman, sköt om dig! saknar dig! pussss emma

 
Proffesorn

Proffesorn

9 mars 2007 10:55

som vanligt är de mästerkatten själv som kommer ihåg folk ;)

Hoppas du får de bra i sälen denna vända eller hur man säger, gotur skulle de nog heta på norska tror jag. :)

http://www.morgardshammar.tk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards