Alla inlägg den 3 mars 2007

Av cam - 3 mars 2007 17:36

Sitter i en stuga som mamma och pappa hyrt några dagar.Tänk att jag hittade ett trädlöst nätverk nästan mitt i skogen!Hoppvägen för att vara exakt. Gött!Idag har jag träffat min älskade Jonas som jag bodde med på Leonardsväg första året. Han är här för att åka Vasaloppet imorgon. Vi tog en fika med Emil i kyrkan. (Emil är en annan kille vi bodde med) När man träffar dom inser man hur mycket man faktiskt saknar dom! Jag ska iaf ner till Vasalopps-starten imorgon och heja på Jonas. Det blir alltså att gå upp tidigt. Senare på kvällen blir det nog något mer med Emil och Jonas. Emil jobbar ju också här, så han kan jag träffa när som helst men inte ofta Jonas är här.Torsdags...och Markus Fagervall. Jo då! Vi blev positivt överraskade av honom faktiskt. Inte för att jag var så engagerad i uppträdandet men ändå =) Kvällen blev hårdare än vad jag tänkt, vad någon av oss hade tänkt tror jag! Men vi hade sjukt kul! Lite segt på morgonen bara, skulle upp 7.30 och jobba. Har ca 20 minuter gångväg till jobbet vilket är skönt dagen efter, för man piggnar till. Jag tog sällskap med Rikard till jobbet och halsade ur en cola nästan hela vägen till Tandådalen. Det behövde jag för att komma igång. Det gick faktiskt ganska bra att jobba, kassan stämde och allt =)Saknar folk hemifrån! Visst jag har jättekul här uppe, men saknar alla...för på ett eller annat sätt så fyller de en funktion i mitt liv!Nu ska jag spela spel med min familj!Puss pussDagens låt: John Meyer - Waiting for the world to changeBild 1: Utsikt från där jag jobbar. Kan jag ha det bättre!?

Ovido - Quiz & Flashcards