Alla inlägg den 7 mars 2007

Av cam - 7 mars 2007 19:57

Idag har jag namnsdag :) Ville bara berätta det haha. Finns ett fåtal som uppmärksammat detta, tack Anders :D Nädå, ingen större skada skedd. Jag överlever haha. Men det blir tufft....ojojoj.Nu har håret blivit toppat lite. Och nej....det blev ingen förändring. Surprise surprise. Vi kom överens om att jag skulle ha det lite längre nu, samt helt jämnlångt. Just nu sitter jag med färg i håret, det ska sitta där i 30 minuter till. Har bestämt mig för att åka lite senare upp imorgon, för då får jag sällskap med Leo. Han ska upp och hälsa på Johan. Roligare det än att sitta själv. Det dåliga är att jag kommer upp så sent då, ifall det ska bli utgång... men men, jag får vara snabb. Jag är ändå alltid den som är först klar i G-huset och sitter där med en cider och väntar på att de andra ska börja festa=)Den här gången var det inte så jobbigt att vara hemma...vet inte varför. I vanliga fall brukar det bli irritation mellan mig och mina föräldrar. Men denna gång har det gått riktigt riktigt bra faktiskt. Vi får se hur det blir i sommar hehe... Då ska jag ju bo där hela sommaren, det verkar nämligen klart att jag får jobba på Hemköp även den här sommaren. Det blir nog bra det!Kul att träffa lite vänner idag. Tyvärr kunde inte alla vara med, men det var ändå kul att träffa några stycken. Marie får jag ju träffa redan nästa vecka då hon kommer upp och hälsar på mig i Hundfjället! Kul ska det bli. Vi får se hur mycket fest vi orkar med, jag har iaf tagit ledigt två dagar när hon är här.Nej nu ska jag surfa runt lite innan det blir dags att skölja ur färgen och sedan se på LOST!Bye bye!

Av cam - 7 mars 2007 08:27

Igår jobbade jag och Therese med vår PM-uppgift. Vi kom faktiskt en bit på vägen, men tyvärr borde vi får ner mer text....men vi har 3 veckor på oss att ändra, vi får väl skicka den mellan oss 100 gånger.Vi vaqr ganska duktiga igår ;) Jag mötte upp henne vid tåget strax efter nio och sedan satt vi oss på Engel och pluggade. Vi gjorde bara ett pitstop på en thai restaurang för att käka. Men annars var vi effektiva. Måste ta tag i uppgift nr 3 nu när jag åker tillbaka till Sälen imorgon. Usch...den här kursen är riktigt svår....Så äntligen är det dags att klippa sig! Jag vill göra något, men samtidigt vet jag att det blir inte av...haha.....jag kör som jag alltid gör "Klipp bara av det som är slitet". Denna gång är det MYCKET som är slitet, men samtidigt börjar jag få riktigt långt hår vilket jag trivs med. Som jag skrivit tidigare så blir det färgning ikväll. Ska göra det på mig själv! Haha, kommer väl vara alldeles fläckig när jag är färdig. I och för sig så gjorde jag det själv förra gången och då blev jag rätt nöjd faktiskt. Vet inte om jag satt in en bild på semlan vi fick på jobbet på Fettisdagen? Hur som helst, den kommer igen isåfall! Den är sjukt stor....jag mådde riktigt illa efter den. Men god var den. Är lite svår när det gäller semlor...tycker det blir för mycket.Nu ska jag käka frukost och se på Ricki Lake :) Sedan är det dags att åka in till stan och sätta sig i frisörstolen och skämmas när man ser hur håret egentligen ser ut.Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards