Alla inlägg under januari 2007

Av cam - 23 januari 2007 10:11

Så där! Nu ska jag börja blogga också, har äntligen kommit in i 2000 talet. Inte för att jag vet om jag har så mycket av värde att skriva men... :)På lördag åker jag upp till Sälen för att jobba i 9 veckor, jag kommer göra ett litet brejk i mina studier och mitt liv här hemma. Inte för att det är något fel på mitt liv, men det är alltid skönt med en paus och få göra något annat. Jag tror att det är precs det här jag behöver just nu. 9 veckor av lite fjälluft och nya people..... nice nice. Egentligen vet jag inte vad jag ger mig in i, jag har bl.a ett ex där uppe. Men det ska nog gå bra....Förväntar man sig katastrof så slutar det med det också! Det blir ju vad man gör det till.Idag ska jag fika med två vänner..säga hejdå innan jag åker. Sedan ska jag försöka få lite plugg gjort samt packa en resväska. Jag är inte så bra på att vara effektiv, men idag ska jag försöka iaf :)Borde äta frukost nu, men har inget att äta. Jag sitter och väntar på mina CSN-pengar, är sjukt fattig just nu.....kunde inte ens köpa en Grandiosa-pizza igår som bakis mat. Just ja, det var ju tenta-fest i söndags. Jag brukar inte ha så kul på Kåren, men denna gång var det riktigt skoj. Jag var inte redo att gå hem när det var slut, försökte styra upp en eftefest men det verkade rätt kört.Tror jag ska avsluta mitt premiär inlägg nu!Höres

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards