Alla inlägg den 24 januari 2007

Av cam - 24 januari 2007 14:20

Nu är nästan allt nerpackat, skönt! Nu är det bara städning av lägenheten kvar....suck.....Imorgon åker jag hem till mamma och pappa i Ludvika, på lördag bär det av till Sälen. Men innan det ska ja till Högskolan och skriva ut lite papper till min distanskurs. Efter det ska jag lucnha med några från klassen på Kompis. Mm vad man älskar deras sallader, to die for. Nej nu ska jag fräscha och seda ner på staden för en shoppingrunda med Sara (för pengar man egentligen inte har)Dagens låt: Bright eyes - Landlocked blues

Av cam - 24 januari 2007 10:33

Det är så fruktansvärt kallt i min lägenhet, sitter här påpälsad från topp till tå. Ska strax höra av mig till Sara, vi ska ta en vända på stan och jag ska handla det sista som behövs innan jag åker. Men tror det är kallt idag också, så är inte så peppad på att gå utanför dörren.Och Anders...du får gärna vara cynisk, den som lever får se :) Då antar jag att du inte kommer hälsa på mig i Sälen heller trots att du sa det, eftersom att människor är lata av naturen? Haha.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards