Alla inlägg den 31 januari 2007

Av cam - 31 januari 2007 12:32

Har nu jobbat två dagar i liftkortskassan...och allt var som det brukar ;) Lugnt och inte så mycket att göra. Tur att man jobbar med trevliga människor som man kan tjåla med för att fördriva tiden.Mitt boende blev i Hundfjället. Så jag får knata 20 minuter till jobbet varje dag, men det går bra. Vi är ca 13 st som bor där. hittills verkar allt bra. Jag känner dock att jag vill städa upp hela tiden hahaaa...vilket annars inte är ett normalt beteende för mig! Ikväll blir det utgång, det är Fjällis som gäller. Jag måste köpa ett Fjällis-kort, vilket jag inte har pengar till... har inte fått mitt CSN än...hmm.... Väntar dock tålmodigt!Sitter i kyrkan och bloggar. Jag och Elin bestämde oss för att ta en promenad till Tandådalen på vår lediga dag för en fika i kyrkan och lite kontakt med omvärlden utanför bubblan via internet. Tyvärr verkar det inte finnas något MSN på denna dator, vilket gör att min kontakt med Er blir ganska minimal!Pluggandet går väl inte så¨där jättebra.... har läst lite i Introduktionsboken men jag fattar inte så mycket. Tror jag måste ta ett samtal till en av mina kära klasskamrater för att reda ut detta =) Är ledig imorgon också, så då ska jag börja med uppgiften iallafall. Även om jag skulle råka vara bakis så ska jag ta tag i det........Nej, nu ska jag gå till Spar. sedan blir det att lägga vinet på kylning! Puss!Dagens låt: Laleh - Call on me (fortfarande)Cissi...promenad till och från jobbet blir ca 40 min varje dag! Check!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards