Direktlänk till inlägg 23 januari 2007

Sakta framåt.....

Av cam - 23 januari 2007 19:09

Har åstadkommit följande sen jag kom hem från fikat:* Diskat.......ja det var väl pretty much it. Jag är så fruktansvärt dålig. Jag tror att jag är bland de lataste människor som finns. Ibland kan jag få ett ryck och städa så att det är jättefint, sedan dröjer det kanske en-två dagar sen ser lägenheten ut som en krigszon igen. Hur gör man för att hitta en jämn nivå?? Lite tips tack!Snart vankas det mat...... Tyvärr blir det ingen lyxmat. Jag måste rensa frysen på matlådor innan det är dags att dra upp till fjällen. Så denna vecka blir det till att äta olika röror och pastasåser. Men men.....what to do.Ser på "Extreme homemakeover" medan jag väntar på att maten ska bli färdig. Ärligt talat vet jag inte vad jag tycker om det programmet.... Visst, det är en jättebra grej de gör och familjerna förtjänar verkligen att få ett bättre hem med tanke på deras livsöden. Men är det inte lite over the top? Det är ju världens lyx. Fast det är klart.... det heter ju EXTREME. :)Nu tror jag att min EXTREMT (sorry...dååligt) goda mat är klar så det är dags att fylla magen.Återkommer.

 
 
emma

emma

23 januari 2007 20:41

jag saknar dig!!!!! NJUT av tiden i sälen!!! pusss

http://www.ninaoemma.blogg.se

 
Proffesorn

Proffesorn

23 januari 2007 20:55

Jag vill bli bjuden på mat :D
Jag vill hälsa på i sälen å när jag känner en annan där kan man alltid ta två flugor i en smäll :D

http://www.morgardshammar.tk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards