Alla inlägg den 22 september 2009

Av cam - 22 september 2009 19:14

Jaa tentan gick väl antagligen som förväntat, åt helvete. Men, det är bara att ta nya tag. Yes yes.


Jag har insett att mitt liv går nästan bara ut på en sak. Se serier serier serier. Det är det jag gör på all min lediga tid. Jag tror att det beror på att jag då känner mig mindre ensam. Nej det här är inte "buhuu jag är så ensam. Det är synd om mig. Jag är singel och har knappt kvar några vänner här i Falun. Snyft snyft." Nej det är inte alls så. Menar bara att datorn och serierna är mitt sällskap. Tv-hösten är nu igång, och in tvtablå är klar. I´m ready.

Nu har jag börjat kolla på senaste säsongen av Top model. Det är korta modeller med i år. Visst, även om det är något de inte gjort förut så börjar faktiskt hela top model konceptet börjar li uttjatat. Men, jag ska inte säga hej än. Efter några avsnitt älskar jag det nog som förr igen.

Av cam - 22 september 2009 11:55

Som stolt kusin måsta jag ju bara lägga in detta klipp. Detta är från helgens cup i Avesta då min kusse och hans Leksands IF J18 vann cupen. Det är 1.12 in i klippet som nr 8, min kära Johan, får på ett skott. Det blir inte mål, men vad spelar det för roll...jag är så stolt!

Lyssnar man riktigt noga kan man höra hockeymorsan Mona skrika i bakgrunden.

Av cam - 22 september 2009 10:56

Just nu är jag så nervös att jag kan spy. Jag har själv jagat upp mig och gjort mig nervös. Det är min första tenta på läääänge. I alla fall första på länge som är som en riktig tenta och inte bara flersvarsalternativ. Detta känns inte bra ska jag säga.


Just nu känns det som att jag har alldeles för mycket göra. Och när jag får mycket att göra så blir jag tiltad. Jag sitter bara där utan att göra något. Stirrar. Jag känner mig grymt oorganiserad nu. Jag har koll på vad jag ska göra men samtidigt inte.


Känner att jag börjar bli lite irriterad på min grupp som jag ska göra arbete med. Okej jag missade ett "gruppmöte", men de lovade att de skulle berätta för mig vad som sagts. Nu har det gått fem dagar och jag har fortfarande inte fått veta något. Och arbetet ska in på torsdag eller fredag. Jag mailade i söndags, inget svar. Just nu känns det faktiskt som att de skippar mig. Att de bestämt sig för att göra det utan mig. Jag börjar få panik. Måste snacka med dem efter tentan för detta börjar bli löjligt. Visst, det är inte ett stort arbete, men det är ändå något som ska göras.


Nu måste jag försöka koppla bort tankarna från skolan! Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards