Alla inlägg den 3 juli 2009

Av cam - 3 juli 2009 12:55

Efter ett samtal idag visade det sig att jag ska åka hem och jobba. Har fått hoppa in lite extra pga brist på folk.

 Fick prata med den nya chefen också. På frågan hur mycket jag kunde jobba per vecka svarar jag, pucko som jag är "Fyra dagar". Jag hade nog tillfälligt glömt att jag läser tre kurser också. Nu blir det till att planera, Cääm. 

Det som får sporra mig nu är att jag imorgon tjänar 1800. 

 

Jag känner på mig att detta kommer sluta i att plugget kommer i sista hand.

 

Jo förresten, på frågan hur jag ska hinna med och jobba och plugga samtidigt svarar jag väldigt käckt "Jaa men dygnet har ju faktiskt 24 h!"

Vem var det som sa det? Inte kan det vara jag iaf. Arbetsmoral när det gäller jobb har jag, men inte plugg. Mitt problem är att jag inte kan säga nej. 

 

Nu ska jag packa, träffa mami på stan. Sedan hem hem.

Ovido - Quiz & Flashcards