Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av cam - 31 augusti 2008 21:14

Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen hemtele va.
Hur svarar du i mobiltelefonen? Jadu, det beror på vem som ringer.
Ringer det mycket till dig? Eh..ja.
Ringer du mycket? Eh...ja.
Vem ringde du senast? Sara
Hur mycket pengar har du? 15 000. inte betalt räkningarna än *skämsgubbe*
Senast kramat och när? Fredrik, yesterday.
Antal timmar sömn inatt? 10 st
Sov du ensam? Ja men ja.  
Vem sov du hos senast? Fripp! 
Vem sov hos dig senast? Vic, i lördags. 
Vem vet mest om dig? Limpan ;)
Vem vet du mest om? Det kan man ju inte veta.  
Vad ser du fram emot? Sorgligt nog Kåren på lördag.
Vad vill du ha just nu? Skedning. 
Vem hånar du? OBS-klassen.
Vem längtar du mest efter? Mitt ex J from time to time.
Vem vill du helst slippa? Sälenhoran.

Vem stör du dig på? Oh vart ska jag börja??

Vem vill du sova bredvid inatt? Kan ni ju tänka på.
Vilken buss åker du oftast? 253an
Vilken årstid är det nu? Är ingen årstid.
Anser du dig själv snygg? HAHA
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Nej inte någonstans.
Är du en bra partner? Kanske bättre nu än förut... 
Har någon varit otrogen mot dig? Nej...vad jag vet.  
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Ja tyvärr...  
Har du varit otrogen? Näävör.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad skulle jag säga. Jag raggar inte. Hö hö.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nej vi har inte direkt den relationen.

Vad åt du senast? Massa chirre.
Är du polare med grannarna? Ja, mitt lilla crazy house.
Har du varit på ett party? Va fan e det är fråga?

Har du varit utomlands? Mm

Var är dina syskon just nu? Fortfarande spermier?

Vilken tid gick du upp imorse? 12.25
Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt på Donken.
Vad är det första du gör på morgonen? Loggar in på MSN, vad annars??
Vad ska du göra efter det här? Äta fetaost.

Ovido - Quiz & Flashcards