Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av cam - 8 augusti 2008 10:42

okej mitt diskberg är det enda jag kommer hinna göra idag..... Ringde från jobbet. Jag ska börja tidigare. Så baj baj plugg. äää...måste göra mat nu så jag hinner äta innan det är dags för jobb.

Av cam - 8 augusti 2008 08:43

Min lägenhet ser ut som en knarkarkvart. Idag ska jag försöka göra något åt den. Ska käka frukost och sedan göra ett ryck. Måste ta tag i den massiva disken som jag har. Kan inte någon komma hem och städa åt mig?


Sitter och väntar på min skatteåterbäring. Den är väldigt välkommen just nu. Ska få ca 8000. Av dom pengarna ska jag betala av halva min skuld som jag fått hos mamma och pappa den här sommaren. Resten ska jag betala av när augustilönen och csn kommer. Sen är jag skuldfri.


Jag har major tentaångest just nu. Vet att den tentan på söndag kommer skita sig. Ett tag så tänkte jag strunta i att gå dit, men nu har jag ju ändå tagit ledigt från jobbet så nu går jag dit. Tentan på onsdag...samma sak med den, kommer kugga. Fan jag önskar att vi hade gått i skolan nu så vi hade kunnat plugga tillsammans på den. Jag mår sjukt dåligt över tentorna just nu. Baah...orkar inte tänka på dem mer, men det är rätt oundvikligt.


Nej...nu: frulle.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards