Alla inlägg den 3 maj 2007

Av cam - 3 maj 2007 14:52

Nu struntar jag i det här! Orkar inte plugga mer till tentan....inget går in. Det är illa, kommer kugga även på omtentan och ändå satt jag och kämpade från 8 igår morse till 8 på kvällen. Plus att jag suttit idag....nej nu får det räcka. Har börjat på en uppgift i Turism och människor, så jag slösar iaf inte bort tiden.


Det är väldigt jobbigt just som, som jag ältat hundra ggr här haha, men dag kom jag på vad det är. Det är livet som testar mig. Det testar mig för att se vad jag tål och klarar av. Jag antar att det ska göra mig starkare bla bla bla bla... Undrar bara hur länge det ska hålla i sig......

Det är så konstigt....är rätt nöjd med hur allt är just nu, samtidigt som inget är rätt. Sitter bara och väntar på nästa bakslag.


Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards