Alla inlägg den 2 maj 2007

Av cam - 2 maj 2007 15:55

Har pluggat sedan 8 imorse.....kände att det var dags med en paus nu. Är så stressad att jag fått tungt att andas. Så jobbigt. Det är sjukt mycket nu, förstår inte hur jag ska hinna med allt. Känner att det är slut med allt vad socoaltliv heter fram till början av juni.... Är nu helt övertygad om att jag tagit mig vatten över huvudet när det gäller skolan. Förstår inte vad jag tänkt, jag är ju inte speciellt ambitiös när det gäller skolan i vanliga fall men antar att jag trodde att jag verkligen kunde fixa det här. Fast det SKA jag göra! Får kämpa på. Och sen är det ju den här omtentan jag har på fredag...... Ingen ide´att sia om jag hade klarat tentan om jag pluggat hemma och inte åkt upp till Sälen. Jag ångrar verkligen inte att jag åkte upp. Måste, måste,  klara tentan denna gång.... Önska mig lycka till!


Imåndags grillade jag, Pernilla och Sara nere vid ån. Var riktigt trevligt. Sedan gick vi hem och fräschade och förfestade hemma hos mig. Vi var lite segstartade men sedan kom vi igång. Sedan var det Harrys som gällde! Trots att vi kom rätt sent så  var det inte så mkt folk ute men det ramlade in mer och mer under kvällen. Disco Kjell var förresten där! Och för er som inte vet vem det är så kan jag upplysa om att han var med i denna gången av 100höjdare. Han var helt grym! Han ägde dansgolvet :) Tänkte jag skulle lägga upp ngn bild från grillningen senare. Få se om jag orkar ikväll. Det var kallt, vilket säkert syns på bilderna.


Ha det bra så länge!


pusss

Ovido - Quiz & Flashcards