Alla inlägg den 26 april 2010

Av cam - 26 april 2010 18:14

Det är väldigt mycket just nu. Jag försökte skriva ner allt för att få lite ordning på det hela men vet inte om det funkade.

Det är så mycket jag funderar på att jag blir tokig. Kvällsångesten igår var enorm men som tur är hade jag en kvällspigg vän att messa med för att skingra tankarna. Så gött att hon äntligen är hemma!


I övrigt har jag haft en riktigt fin helg. Fredagen var den bästa kvällen på länge, även om det blev lite för mycket för vissa... Lördagen, lunch på Bryggan för att sen åka till Ludvika. Lugn lördag och rehab. I söndags åt jag så mycket fikabröd att kräkningarna var nära.


En månad kvar i lägenheten. Det börjar kännas. Hade jag haft något att se framemot direkt efter flytt tror jag hade känts bättre, men nu får jag vänta ända till september. Separationsångesten är enorm. Har tagit fram två flyttlådor som gör mig smärtsamt påmind om att det är dags att börja ta tag i det.


Jag känner en som skrikit ihjäl en lite fågel. Det ni. Det är att ha kraftig pipa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards