Direktlänk till inlägg 7 februari 2007

I kyrkan

Av cam - 7 februari 2007 12:56

Är ledig idag.... så då tog jag mig till kyrkan igen för lite kontakt med omvärlden. Här uppe flyter allt på som det ska. Var ute på Fjällis i fredags, vilket var kul. Men tappade min telefon i marken som gick sönder. Konstigt. Känns som den borde hålla för lite mer än så, den låg där ca 5 sekunder och den landade inte särskilt hårt. Men men..... Var mobillös i 3 dagar sedan fick jag låna en mobil från Telia här i Tandådalen. Den är så high-tech så det är sjukt =) Ska ha den ca 2 veckor. Så om det är någon som undrar varför jag inte hör av mig så är det för att jag inte nästan har några nummer kvar! Kan ju passa på att skicka ut en efterlysning: Det är någon som skickat ett mess till mig och skrivit att den personen var i Åre med sin klass. Någon som känner igen sig?? Jag råkade ta bort det meddelandet...opss.. och nu är jag nyfken.Iallafall så var fredag kul, trots mobilen. Det blev lite av ett fylleslag för alla inneboende i vår lägenhet, lite slitet dagen efter.I lördags käkade jag bakis-pizza med Johan nere i byn. Det är obligatoriskt dagen efter! På kvällen var det Melodifestivalkväll i G-huset (där jag bor), vi dömde ut startfältet ganska rejält. Men en annan tippade alla rätt vilka som skulle gå vidare! Vilken känsla man har ;) Söndagen hände inte så mycket. Jobbade 10 timmar, var grymt mycket folk. Och jag jobbade själv......så jag hade mycket att göra. När jag kom he hade jag fått en rumskompis. Så nu bor jag inte sjäv längre. Hon ska jobba som skidlärare. Jättetrevlig tjej!I måndags var det skotersafari med info/liftkort som gällde! Kul!jag har varit iväg på sånt för två år sen, när jag gjorde min hela säsong. Skotertrippen gick väl inte så där jättebra... Vi satt två och två på skotern och jag började med att sitta bak. Och ja, vi körde helt enkelt in i ett träd..... Kanske inte så där jättelyckat kanske. Men det gick het okej ändå, jag klarade mig med en sprucken läpp, lite blåmärken på benen och en öm axel. Hon som körde fick också lite blåmärken. Men det blev som tur var inga större skador än så. Vi skulle iaf åka och käka våfflor och varm choklad i Lindalen. Det var jätte trevligt. Skoterfärden hem gick desto bättre. Varken jag eller Sanna ville köra någon skoter tillbaka=)Igår var jag och Johan och fikade på Café Mezzo i Tandådalen. Det blev en skumraket och varm choklad med grädde. Gott, men tror att kroppen fick en socker chock för vi mådde inte bra sen haha. Men det hindrade oss inte från att åka till Preem efteråt och köpa chips! Vi skulle nämligen hem till mig och kolla på lite Prison break på min dator.Idag är jag ledig. Har skickat in min första uppgift i Grundläggande ekonomistyrning. Bra Camilla! Men jag tror dessvärre att han inte lär vara så nöjd, men men. Ska hem och duscha och fräscha sen. Blir utgång på Fjällis ikväll. Imorgon däremot blir det HC, Mando Diao ska dit och spela. Kul kul. Kommer säkert bli sjukt mycket folk. Nu kom Kasper och Emma hit, så nu ska jag vara lite social med dom. Förresten....Fjällkyrkans bullar har jag hunnit få i mig under tiden jag skrivit. Ha det gött så länge!puss!Dagens låt:Markoolio och Linda Bengtzing - Värsta schlagern (Tillägnad alla i liftkortskassan, eftersom vi hör den 350 gånger per dag)

 
 
Proffesorn

Proffesorn

7 februari 2007 15:18

Jag älskar den låten! den är apbra! Fast de är ju Linda som är med så ;). Jag har en autograf från henne :D. Man får inte gnälla på henne var gla att den spelas ofta ;)

http://www.morgardshammar.tk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards