Alla inlägg under juni 2009

.

Av cam - 29 juni 2009 14:53

Festivalen var bra! Inte alls som tidigare år dock men men. Mer om det senare.


Överlevde jobbet också. Mer om det senare.


Nu blir det sol och bad med Angelica.

Av cam - 23 juni 2009 10:59

Får väl bli en the Libertines låt antar jag, i brist på annat.

Av cam - 23 juni 2009 10:53

Denna gång: Babyshambles

Av cam - 23 juni 2009 10:49

En av de absoluta höjdpunkterna under festivalen. Givetvis. Pete Doherty. Jag kommer vara som ett barn!

Så denna dag kommer det tre låtar.  Blir något av Doherty tema.

 Låt nr. 1

Av cam - 22 juni 2009 13:54

Blir ju givetvis Peace and love tema.

Först ut:


Av cam - 22 juni 2009 13:45

Bloggdöden börjar snart bli ett faktum.

Jag har ingen energi till att varken läsa eller skriva inlägg.

 

Är sjukt stressad! Har mycket plugg att göra på lite tid. Visst jag har kunnat planera bättre, vilket inte är min bästa sida. 

 

Ikväll kommer Angelica hit, event experten nr 1. Tänkte att hon skulle få hjälpa mig med lite idéer och så.

 

Jag har hela våren sagt att jag INTE ska gå på peace and love. Meeen.....suget blev för stort. Från början var det tänkt att jag bara skulle gå en dag men råkade bli hela paketet. Och nu verkar vädret bli riktigt najs så nu ångrar jag mig verkligen inte. 

Ska jobba också denna vecka förresten. Kära Angie har fixat lite jobb åt mig. 

Måste erkänna att mina bädda-säng-skills inte är de bästa!

 

Plugga event nu så jag kan gå på Peace med gött samvete!

Av cam - 5 juni 2009 18:36

Okej planerna har ändrats. Så klart blir det fest imorgon. Jag fick pengar. I love my secret santa.


En liten runda på stan blev det. Bolaget of course. Hade en av mina lärare framför mig i kön, jag läser ju på distans så hon vet inte vem jag är. Jag hatade henne på håll för att hon inte rättat min uppgift. 

Mötte upp Angelica och gick runt i lite affärer. Vi hade ett mission. Eller hon hade rättare sagt. Resultatet blev bra till slut! Men för att få lite inspiration var vi tvugna att sätta oss på uteserveringen vid Engelska. Ett glas vin för frk Karlsson blev det och en cider för moi. Efterdet gick uppdraget utmärkt.


Nu ska jag storstäda så jag kan festa och besöka Järnet med gott samvete imorgon!

Av cam - 4 juni 2009 23:06

Kvällens sista inlägg, som lovat.

 

Läste min blogg, vad jag hade skrivit för ett år sedan.

 

Just idag för ett år sedan hade jag och Sara haft picnic vid Kålgårn. Det var kanonväder och vi solade. Vi käkade melon, jordgubbar, potatissallad och kycklingfilé. Idag, ett år senare, är det pissväder. Regn, blåst och  riktigt kallt! Gå tillbaka ett år tack.

 

Jag skrev även att skolan var slut och jag hade lovat Carro att inte vara glad och kär på ett tag. Ett löfte som jag mycket väl hållt! Ett år utan att vara kär...I looove it. 

 

Får helt ärligt bli en bild till idag. Jag vet att bilden är jättekass. Och varför jag då slänger upp bilden? Det beror helt ärligt på att jag hade en bild från den dagen plus att jag är så grymt stolt över mina bilder. Hä hä.

Ovido - Quiz & Flashcards