Alla inlägg under maj 2008

Av cam - 8 maj 2008 19:50

Är trött efter några väldigt trevliga dagar. Har skrattat mer än jag gjort på länge. Tack vare konstiga diskussioner med klasskompisarna, ett exempel är Poke the Fat Guy (som btw hörni, en som jag nämnde det för efteråt tog illa åt sig då denne varit lite större förut. Weeell)

Men snart är det dags för att åka tillbaka till verkligheten i Falun och ta  tag i livet. Har varit grymt skönt att vara hemma hos föräldrarna. Umgåtts med lite gött folk i Ludvika. Åkt till skolan, och spendera hela dagen där, med att mestadels  snacka strunt. Men snart är det dags att åka hem.


Klarade iaf juridiken. Så gött! Kvalitativa metod-tentan är en helt annan femma. Orkar inte ens kommentera den. Gör det hela dagen när jag är i skolan iallafall så.
Nu är det bara att hålla tummarna för Extern redovisning, men kan till 99% säga att jag kuggade på den.


Har blivit lite sömn de senaste dagarna så jag ska gå och lägga mig nu! Tidigt men det är det värt. Tentaplugg hela dagen imorgon. Tenta på lördag.


Av cam - 6 maj 2008 08:41

Igår insåg jag att jag har sårat någon i mitt förflutna väldigt väldigt mycket...och skrev och bad om ursäkt om detta. Varför jag insett detta nu och inte för flera år sedan? Jaa....jag antar att it takes one to know one.


Annars då...

Ja, jag bestämde mig för att stanna kvar i Ludvika hela denna vecka. Det är för mycket nu. Klarar inte av att vara hemma i Falun. Känns skönare att vara hos mamma och pappa. För tillfället är Ludvika min fristad.


Har haft en naaajs helg. I fredags var det Kuppen med kusinen för att sedan åka till Björsjö för att kolla på film och käka chirre.

Lördagen började med tenta (som jag helt plötsligt fick sådan ångest inför att jag trodde jag skulle kräkas). Sedan tillbaka till Ludvika för att träffa Marie och börja planera vår kväll. En vända på stan som slutade med att vi flydde in på Hemköp pga. att vi såg några som jag, förtillfället, inte ville träffa.

På kvällen blev det Silver. Sköj även där. Verkar som att Silver äntligen fått en BRA mix på ungt (min ålder då så klart hehe) och gammalt folk. Verkade som att det gamla folket drogs till mig. Fulla tanter som kom fram och sa "Jag gillar verkligen ungdomar, det gör jag." För att till slut skrika: "Men jag gör faktiskt det!!" Okeej. En gubbe, som jag aldrig trodde att jag skulle komma ifrån förrän jag till slut blev räddad, som höll mig hårt runt handleden och sa "Du är söt. Jättesöt. Vill att du ska veta det. Du ska tro mig. Du är söt." Jag blev inte så smickrad.

Dagen efter var inte lika rolig. Mådde piss. Det snurrade som aldrig förr. När jag satt mig upp i sängen så ramlade jag tillbaka ner för det snurrade så mycket. Jaaa...jag var fyllesjuk ;)


Observation på S1 ikväll. Kan dock inte vara med så länge men en timme är alltid en timme.


Mina sista ord:

Rapunzel, Rapunzel ...släpp ner ditt hår.

Av cam - 1 maj 2008 19:58

Jag var tvungen att åka hem till Ludvika redan idag, istället för på lördag. Höll på att få panik. Kändes som att väggarna började närma sig mig och jag skulle börja gråta. Jag pallade inte av att vara kvar. Var tvungen att komma bort.

Jag orkar inte med all press! Kanske jag är egoistisk.....vad vet jag. Men det var det här som behövdes göras. Både åka till Ludvika och annat..


Känner mig fortfarande irriterad efter den lilla, hmm, incidenten igår. Nog för att det har lagt sig lite. Gaah.


Allt känns så hopplöst just nu. så därför känns det ganska gött att det de närmaste dagarna ska spenderas lite tid med mina vänner som är kvar i Ludvika. Imorgon blir det Kupolen med Pern och sedan ska vi nog laga mat på kvällen. På lördag efter tentan så ska jag och Marie käka för att sedan gå ut. Vill bara ha en trevlig kväll och hoppas att vi träffar på trevligt folk...



Av cam - 1 maj 2008 11:26

Jag hade en bra ikväll igår...på förfesten that is. Sedan lät jag en liten liten obetydlig människa förstöra kvällen. Men som jag sa, jag hade kunnat köpa hans beteende om jag hade varit brutalt elak mot någon han bryr sig om, men det har jag inte. Det tror jag både jag och denna någon är överens om. Äää skit samma, han är en idiot helt enkelt.

Känner mig lite pubertal nu men what the hell, det stör mig sjukt mycket och då får jag vara hur barnslig jag vill. Ha!


Idag är det tentaplugg som gäller. Men först bakismat med Emil.

Ovido - Quiz & Flashcards