Alla inlägg under maj 2008

Av cam - 29 maj 2008 16:24

Jag har Hanna-abstinens! Det är så tomt här i Falun utan henne. Det slog mig idag när jag läste gamla blogginlägg. Kul hade vi!

Av cam - 28 maj 2008 19:26

...som satte sina spår på mina armar som gör sjukt ont. Lär mig aldrig. Man blir så kåt på solen så fort den kommer fram.

Fick iallafall lite plugg gjort. Blir mer imorgon. Då ska jag plugga på gamla tentor, det är dom man tjänar mest på att läsa tror jag.


Igår...spontan-dricka-vin-på-Locus. Trevligt. Vin i solen. Kortspel och fula regler. Nu blir det lugnt resten av veckan. Vinsuget mättades igår. Tillfälligt antar jag. Vissa fick i sig mer vin än andra och fortsatte festa i sin ensamhet ;)


Har kommit fram till att jag är nog lite småkär i en av mina lärare hahaha. Kände massa kärlek idag. 


Fan...tror jag kommer jobba över P&L. Fick ett brev hem i brevlådan idag att om man jobbade under v 26 som festivalen äger rum så bjuder jobbet på ett 1-dagars Festivalpass. Nu har ju dock jag redan ett helt Festivalpass. Men...får väl se till att inte dricka så mycket om man ska jobba då. Vilket jag antar att man kommer göra. Har ju inte fått något schema. Måste ringa han imorgon för att höra om tiderna.


Ibland är man dum dum dum. Och jag kommer aldrig att lära mig heller :)


Nej nu ska jag youtuba lite och skicka länkar till min lille vän.


Av cam - 26 maj 2008 17:37

Måndag igen...och det känns inte okej. Har haft en sån bra helg att jag inte vill att måndag skulle komma.


Fredag, lördag och måndag var helt surreal.  


Fredag....arbetet from hell lämnades in. Puh! Detta gjorde mig sjukt pepp. Åkte hem och sov ett tag. Sedan kom Emil hit och det ölades och vinades. Förferre hos Sara och jag var on top. Var längesen jag kände mig så munter (hatar ordet  men det passar fan in där). Det var inte svårt att få i sig vinet direkt. Kvällen slutade till slut på O´learys. Najs.


Upp tidigt på lördagen för att åka till Borlänge. Halv 11 korkade jag upp vinet igen. Först gick det förvånansvärt bra, med tanke på den alkoholmängd jag fått i mig dagen innan och borde därför vara sjukt bakis. Sedan PPP. Najs att sitta i solen med gött folk och bara tjata. Jag var fotografen nr 1 under kvällen.Har skrattat och tittat igenom mina kort ett x antal gånger. HÄV HÄV HÄV HÄV. Dricka sprit och hålla käften.

Många samtal under kvällen som var overkliga. Samt, kul att jag kunde liva upp någons dag genom att berätta min tappa-tån-historia.


Redovisningen idag då.... Med den bästa och häxan. Men även detta var helt overkligt. Från att stämningen i klassrummet alltid är kallare än Sibirien tillen familjär stämning. Det var scary. Folk skrattade och skämtade. Vad har hänt under hennes ledighet? Fått sig något?


På tal om att få sig något. Carro (LOVE YOU för detta) lekte matchmaker i lördags. Hon tyckte att jag behövde mig ett ligg och sa detta glatt till någon. Jag står fortfarande för det; inte riktigt my cup of tea va..... HAHAHA.


Okej.... jag och miss school spirit gjorde för några veckor sen upp en deal. Den gäller inte längre. Even Steven my ass. Okej...jag höll mig inte heller till reglerna. Men jag hade ju faktiskt en upp. Kommer ihåg att jag skrivit att reglerna var klara. Njaee....inte speciellt klara va? Haha. Så nu är dealen off.

Av cam - 23 maj 2008 07:51

Idag ska skiten in! Sedan kan vi släppa det till den dagen vi får rest. Vilket vi kommer få.

Hela arbetet har varit en parodi. De flesta grupper verkar blivit osams. Gråt och nya nicknames.

Mitt liv osar tragik-komik just nu.


Jag älskar min mamma! Häromkvällen fick jag ett sms där det bara stod: "Haren". Jag skrattade högt. Ett internt skämt som jag behövde just vid det tillfället.


Falukalaset ikväll. Kommer bli najs. Hoppas att det blir varmt ikväll så vi kan förfesta i parken utanför Sara. Det kommer bli en stressig dag. Orkar inte ens tänka på det.

Imorgon är det PPP. Kommer vara en sliten Cääm som dyker upp på champagnefrukosten på lördag kl 10.


Annars känner jag mig bara tom. Det här arbetet har förändrat mig som människa. Jag har blivit ett flockdjur. Jag kan inte gå själv. Allt jag gör måste jag göra i grupp. När jag väl kommer hem på kvällen så är jag som en zombie. Sitter i soffan och bara stirrar rakt ut i luften. Har inte ens sett på GG eller DH, vilket igår höll på att leda till att jag och Tessan skulle säga upp bekantskapen.


Nu är det skolan som gäller, finputsning och sedan ska dethelvetesjävlaarbetetin.


Komma Komma Komma Komma Komma

Av cam - 20 maj 2008 17:43

I helgen nådde mitt fyllesmsande nya höjder...huu...


Jag orkar inte blogga. Jag orkar inte tänka. Sängen är det enda jag orkar just nu.

.

Av cam - 17 maj 2008 08:09

FAN.

Helt fel tillfälle.

Av cam - 16 maj 2008 11:41

Jag är så trött på folk för tillfället. Man är själv sin bäste dräng, eller hur det nu var Tessan.


Mina läppar är alldeles .....torra. Fnasiga är ett bättre ord egentligen, men det ordet är förstört för all framtid och jag kommer aldrig att använda det mer.


I onsdags...impulsdrickande på Locus. Kändes som jag behövde det. Tungan är alldeles svart efter den kvällen. Men som sagt, det var bra för mitt nuvarande sinnestillstånd.


Fucking omtenta imorgon. Med kvinnan from hell. Jag kommer ju kugga igen. Denna går läser jag iallafall den där jävla boken som hon vill att man ska läsa.


Jag och Miss School Spirit har börjat ett nytt liv, tillfälligt iallafall. Vi återkommer på midsommardagen. Reglerna är klara!

Av cam - 9 maj 2008 17:59

Har haft en dag idag då det känts som att jag hatat hela världen. Irriterat mig på människor...ingen nämnd ingen glömd.


Blev tipsad om en munskölj som skulle vara bra. Ja jo visst. Även om jag tar det 5-6 timmar innan jag ska äta så smakar maten illa. Pga. munsköljet. Sorry Cissi, vill inte dissa det du tipsat mig om :) Men det förstör allt man äter.


Grillning med familjen ikväll. Första riktiga grillningen om man inte räknar med de gånger vi grillat korv på engångsgrill....vilket vi inte gör.


Min morgon började bra. Tack för det. Var faktiskt precis vad jag behövde!

Ovido - Quiz & Flashcards