Alla inlägg den 11 januari 2008

Av cam - 11 januari 2008 10:33

Har varit dålig på att skriva här... Men sitter inte lika mycket framför datorn när jag är hos mamma och pappa. Fast imorgon ska jag äntligen åka hem igen! Har faktiskt längtat. Börja få ta ansvar för saker och ting igen. Under den tiden jag har varit hemma har jag lagat mat EN gång. Har ju haft mamma som tagit hand om mig och lagat mat, det var inte varit helt fel men måste börja sköta mig själv igen.


Min älskade vän ska flytta. Det är inte det att jag inte förstår henne, för det gör jag men kommer sakna henne så grymt. Har ju alltid haft henne med mig i Falun. Okeeej nu flyttar hon inte långt men nu är det verkligen slut med snacket på bussen. Allt klag, allt skvaller, allt meninglöst snack. Meen jag ska tvinga henne tillbaka minst en gång i månaden :)

Och vad händer nu med våra fredagar undrar jag? Ska jag och Sara sitta där själv? Hur ska vi klara oss! :S


Var ut i lördags....hoppades ju på mindre drama. Fast tydligen kan jag inte gå ut nu för tiden utan att det ska bli drama. Jesus. Jag fattade ingenting. Eller jo, nu gör jag det. Lite iallafall.

Hur som helst är det synd, ville verkligen att det bli vara något bra men tyvärr gick det inte riktigt.


Nu är det slut på att VILJA må lite halvdåligt för att man mår bra av det! Helt sjukt att man levt så ett tag. Mår bra av att vara på dåligt hurmör? Är det för att vi av naturen mår bra av lite självömkan? Tycka synd om oss själva? Klaga? Få andra att känna sympati för en själv? Antagligen. Men som sagt, nu ska man börja må bra av rätt andledning; att man faktiskt mår bra!

Tror bra om denna vår. Positivt. Nämen titta! Det kunde stå något positivt i denna blogg också :D


Snart ska jag fika med Cissi som är hemma från storstaden. Sedan bio med mamma och pappa. Sista quality tiden med dom innan de skjutsar upp mig imorgon.


Alltid kul att få ett vykort där det bara står adressen! "Jaha så semestern var bra? Förstår det. Det framgick." Ha. Klockrent.


Nu ska jag äta frulunch.


Puss



Ovido - Quiz & Flashcards