Alla inlägg den 11 december 2007

Av cam - 11 december 2007 23:55

Jaha. That´s it.

Känns tungt nu. Faktiskt tyngre än vad jag trodde.

Och jag kan inte göra något åt det....

Av cam - 11 december 2007 10:00

Men kan min granne sluta??? Det är tragiskt att hon har problem men jag hör henne sent på nätterna.

Och så går hon med hälarna i golvet. HÅRT HÅRT. Vet inte om det är för att störa mig, för att jag spelar musik lite högt då och då. Men jag spelar inte musik hela dagarna och nätterna. Hon går HÅRT från 7-8 på morgonen till typ 1 på natten. Låter som en jordbävning.

Ryktet går att hon flyttar till sommaren.

Jag överreagerar inte.....det här är helt sjukt störande. Min förra granne hörde jag knappt alls. Men denna.....jesus....


Kårkväll på torsdag. Förferre hos Tessan. Vågar man det efter att nån blev knivhuggen igår utanför hennes lägenhet :O

Sista kårkvällen innan jul är det iallafall. Det känns som att den bör man gå på. Men det eviga problemet, som gör att jag alltid struntar i att gå ut på Kåren, var ska jag sova??

Hatar det problemet....


Jag nacke och rygg är helt paj. Jag vet inte vad jag har gjort inatt. Måste ha legat jättekonstigt. Har ont. Och sjukt ont i huvudet också.


Annars? Jo då. Jag gillar det.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards