Alla inlägg den 10 december 2007

Av cam - 10 december 2007 18:39

Ringde nyss någon på dörren. Var en tjej som sålde lax. Jag är så dålig på att säga nej till sånt. Till såna som ringer på dörren och telefonförsäljare. Eller jag säger nej, men lyssnar tills de slutar prata och sen säger jag nej. Men denna gång hör jag mig, på en gång, säga: "Nej tyvärr du, jag är vegeterian. Äter inte kött, fågel eller fisk. Så det där är nog inte så aktuellet för mig." Stackars tjejen skulle då bara veta att jag precis satt och åt mat, kyckling.


Well well.


Jaha ...nu då......?


Puss


Av cam - 10 december 2007 14:52

Hittade denna på Youtube....gillar brudens attityd fast hon är så liten haha.

Av cam - 10 december 2007 14:26

Lägger upp en bild som jag fått av Sara på oss tre flickor på glamkvällen. Final av Idol var det som gällde, och våra Idol- och vinkvällar har nått sitt slut.

Lägger även upp en bild på min gran som jag klädde igår... Den ser inte så fin ut på kortet, men lovar att den är det =)


Puss


Av cam - 10 december 2007 11:41

Mamma och pappa var här igår. Vi var på julmarknaden uppe vid Gruvan. Det var ju fint och så.... Men jag är ingen tomte-människa. Min mor kan gå och pilla på allt hur länge som helst. Hon är lite ledsen att jag inte är en traditionsperson.... Fast det är jag väl...när det gäller vissa saker. Och så bor jag i en lägenhet på 33kvm. Vill inte spöka ut min lägenhet med tomtar och shit från golv till tak. Det kommer säkert med åldern :)

Har iallafall klätt min gran nu.Den 9 december kom granen fram för mig haha. Men jag vill ju hinna ha den innan jag åker hem...åker ju den 20. Är inte lång tid kvar. Bara 1 ½ vecka. OJ oj oj....det är mycket jag vill hinna med innan dess. Kommer ju stanna i Ludvika ett bra tag faktiskt. Hur det känns? Det är splittrat. Jag hoppas att jag får jobba en del så tiden går fort. Men jag har ju ändå saker som drar här i Falun...


Hockey igår. Hanna och Limp var på väg att dra hem efter första perioden. Mohahaha. Kom på mig själv med  att i sista perioden sitta och heja på "fel" lag..... Jag som har sagt att jag är BLÅ ända ut i fingertopparna kanske får ta tillbaka det nu? Hmmm....

Den här diskussionen är det ingen förutom JAG som är intresserad av, sååå jag lägger ner den nu.


Blev jätteskum igår.... yr och illamående. Kändes som att jag skulle svimma. Jag som hade myst ner mig i soffan i min sidenpyjamas, tänt granen och drack glögg. Det blev inte så mysigt efter ett tag. Kan bero på att jag sovit så lite de senaste dagarna (har svårt att sova), varit sjuk och inte ätit så mycket, plus all stress.

När jag skulle sova igår kom mina tankar....det var längesen. Låg och analyserade allt med mig själv. Alldeles för mycket. Jag vet att jag har tendens att överanalysera och tänka för mycket....men var som sagt ett tag sen. Vet inte riktigt vad det beror på .... Eller jo, det gör jag. Men det var oväntat. Faktiskt. Gillar inte när jag inte har kontroll över vissa saker.

Som detta. Fast jag kanske inte borde ha det heller vid det här laget?

Fast snart kanske. Kanske.


Suck.


Nu ska jag sätta mig och läsa en bok. Ligger lite efter. Väldigt mycket.


Puss


Ovido - Quiz & Flashcards