Alla inlägg den 7 december 2007

Av cam - 7 december 2007 12:41

Japp...idolfinal ikväll. Det blir som en liten examen för oss tre som hängt i min lägenhet varje fredag sen det började.

Det blir uppklätt (nej inte AVklätt), skumpa och trevligt sällskap. Blödig som jag är så vet jag att jag kommer att gråta. Det är min melodi det.


Har blivit sjuk. Inte bra inte bra. Hade dugga idag, men kände att jag var tvungen att skippa den. Mitt huvud är inte med alls. Är trött hela hela tiden.

Ska hoppa in i duschen nu och sedan lägga mig och kolla på Idolmaraton... Behöver vila.


Har fått en tid på Willys nu iallafall. Julafton. 8.30-14 Helt okej tid. Har jobbat 6 år i rad på julafton om man räknar med i år. Ett år i sälen och resten ICA/Hemköp/Willys. Jag kan lika gärna jobba. Jag har inga barn som jag måste vara hemma med som många andra på jobbet har.


Har övervägt utgång imorgon... Meen det tror jag inte blir något av faktiskt. Bättre att jag blir frisk. Men man ska aldrig säga aldrig. Hanna vill partaja och fira att hon gjort tenta. Jag brukar ju inte vara den som är den. Fast det räcker nog med Idolkvällen ikväll.


Vad ska man äta idag? Det blir väl min vanliga fredags mat, qournfilé och pommes. HAHA. Det är det jag kallar lyx.


Sjuk.  Men samtidigt så otroligt rastlös. Jättetråkigt väder. Regnar liksom inte lite.


Hade slapp dag igår. Gick upp till Emil och kollade på film. Sedan drog han till jobbet runt halv 4. Jag och Limpan satt kvar där till halv 7 och kollade på Idol. Vet inte varför vi inte gick ner till mig, jag bor bara en våning under. Hmm.


Blir en GRAN iallafall.


Jag har drömt inatt. Sjuka drömmar. Vaknade imorse och kände mig som jordens mest hemskaste människa. Uuu.... Känslan har inte gått över än.


Nu dusch.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards